Tocmai am citit astăzi, pe site-ul de Sănătate broasca râioasă , un articol de câteva luni deţine deja cele mai recente studii la concluzia ca o dieta bogata in fructe, cereale şi uleiuri vegetale este critică pentru a controla psoriazis.
În mod paradoxal, consumul de grăsimi saturate şi alcoolul in exces poate provoca apariţia de leziuni, ca urmare a acumulării de toxine.

Acordaţi atenţie la articol:

Cele mai recente studii indica faptul ca o dieta bogata in fructe, cereale şi uleiuri vegetale este esenţială pentru a controla psoriazis, în conformitate cu Lusa a declarat preşedintele Asociaţiei Portugheze de Psoriazis (PSOPortugal), John Cunha.

Consumul de grasimi saturate (gasite in carne rosie), precum şi excesul de alcool poate duce la acumularea de toxine şi de reapariţia crizelor. Deşi există o dieta minune, oficialul a reamintit că studiile arată că anumite alimente ajuta la psoriazis de control. Mai multe studii indică faptul că, de asemenea, produsele alimentare, cum ar fi somon, sardine, morcovi si broccoli (bogate in antioxidanti, beta-caroten, acid folic, zinc şi omega-3) întărirea sistemului imunitar şi pentru a preveni acumularea de toxine. [...]